Chill man, shop!


Som ni kanske kan gissa av det tidigare inlägget så har det varit en galen helg. Min skalle var helt överfull av intryck och när jag satte mig ner och försökte smälta det igår kväll kändes det som lite härdsmälta. Så vi kom överens om att jag inte ska bege mig någonstans idag. Men kl 8.32 imorse så sket sig det. En snabb inspektion av förråden gav vid hand att ett antal nödvändiga basvaror var slut, så det blir till att göra en vända till stormarknaden för att handla idag. Nu ska jag bara vänta in måndagens reklamskörd innan jag bestämmer mig för vart vi ska åka. Lite planering måste man ju få göra, eller hur?

Kommentera

