Allt ljus på mig


Min nya chef ringde just och pratade om vad som kommer hända nästa vecka, och plötsligt kändes allt så otroligt roligt och spännande. Inte för det hon sa utan för att jag får börja göra något nytt!

Det låter kanske lite sjukt men jag älskar att komma till nya ställen och få presentera mig och börja lära känna nya människor. Det spelar ingen roll om det handlar om ett nytt jobb eller om det är inom ett projekt där jag ska presentera mig som projektledare. Jag älskar det.

Precis det som många andra avskyr är min favoritstund. Den då allt ljus är på mig och jag ska prestera. Gärna muntligt. Då är jag som bäst.

Sen beror det givetvis på forum. När det gäller att prestera något inför t.ex. grannar så känner jag mig fullkomligt asocial. Jag vill inte mingla. Jag vill inte vara social. Men handlar det om jobbet så tycker jag att det är hur kul som helst.

Ooooh, nya chefer. 

Ooooh, nya kollegor.

Ooooh, nya arbetssätt.

Det ska bli så ROLIGT.

Kommentera

